úterý 8. ledna 2013

Vítejte.....život je krásný !!!
Welcome.....life is beautiful !!!




Nové modré skleničky a svícny. Potřebuji jich ještě více.
 
New blue glasses and candlesticks. 
Need one more of these.









Růžová baletka od mé maminky z blešího trhu...zamilovala jsem si jí!
 
Pink  ballerina from my mother...love this gift!


Nové látky......nové nápady....hodně zábavy. 
 
New fabrics...new ideas...lots of fun.


Tento bílý porcelán s modrými růžemi jse dostala od přítelovo maminky...zbožňuji ho. Děkuji!
 
The white porcelain is from my boyfriend's mother...just adore these.Thank you!



Přeji vám krásný týden
Have a great week
xoxo Vlaďka

10 komentářů:

  1. Jééé Vladi, tak už jsi ty skleničky sehnala, vzpomínám si, jak jsi je hledala :-)... Vypadá to u tebe moc harmonicky a něžně, v těchhlech pochmurných dnes uplná lebeda :-)!
    Zdravím, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko děkuji za komentář! Dostala jsem je od mamky jako dárek :)Mám z nich obrovskou radost.

      Vymazat
  2. I am so glad to have found your blog I love all the inspiration I see on FB hope you stop by Shantygirl blog sometime, I adore your blue rug in the pictures so pretty!! Cannot wait to see what you do with the new fabric you have chosen!!! Have a wonderful day!
    Sherry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you Sherry!! I´m working on new projects :)

      Vymazat
  3. Vladí, ty prostě žiješ v pohádce. Já si o tobě už dávno myslela, že jsi princezna, a když si tak znovu a znovu prohlížím to nádherné prostředí a dekorace, jsem si jistá, že jsem se nemýlila. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁÁaaa Vivi myslela jsem že to nikdo neodhalí :D Děkuji ti za chválu jsi opravdu poklad!

      Vymazat
  4. Vladíčku, miluji ten koberec, skleničky, svícínky, krajkové ubrousky, talíře, balerínku a samozřejmě atmosféru, kterou umíš takhle jediněčně vykouzlit jen ty. Vždy mě pohladí tvůj cit pro barvy, kombinace předmětů a naprosto dokonalá shabby aranžmá. Vracej se k nám častěji, moc mi tvoje příspěvky chybí :-) Pusu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Sandro...pokusím se psát častěji jen mám teď maličko jiné radosti :)ale neboj se moje láska k Shabby nelze odsunout!

      Vymazat
  5. So sweet, so romantic:))))
    Hugs to you dear Vladka!
    Alicja
    alicja-arteego.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Alicja,
      thank you very much!! you are welcocome.
      xoxo Vlaďka

      Vymazat